Our network

We have hosted workcamps in Occitanie in the following locations :

2019 : Laguépie, Moissac, Salvagnac, Montech, Montricoux, the association La Bastide des Vassals, the association of Foyer du Ségala.

...

2011 : Verfeil-sur-Seye, Verdun-sur-Garonne, Laguepie, Albias, Emmaüs, Saint-Aignan, Monteils, Massat, Foyer du Ségala, Briatexte, Bilheres.

2010 : Septfonds, Bioule, Puylaroque, Escamps, Laguepie, Mouzieys-Panens, Saint-Aignan, Massat, Mourvilles, Emmaüs, Beaumont-de-Lomagne.

2009 : Mourvilles-Hautes, La Villedieu-du-Temple, Escamps, Auvillar Laguepie, Verfeil-sur-Seye, Massat, Montricoux Realville, Labastide-de-Penne, Septfonds / Cayriech.

2008 : Laguépie, Septfonds, Nègrepelisse, Saint -Georges, Caylus, Valence-d’Agen, Le Port, Saint-Aventin, ONAC and ANACR with the IUT of Auch.

2007 : Septfonds, Verfeil-sur-Seye, Saint-Aventin, Le Port, Saint-Julien-sur-Garonne, Saint-George, Valence-d’Agen, Puylaroque, Montricoux.

2006 : Verfeil-sur-Seye, Lavaurette, Monteils, Martres-Tolosane, Pavie.

2005 : Puylagarde, Caussade Gasques.

2004 : Saint-George, Saint-Exupery, Lavaurette, Gasques.

2003 : Septfonds, Auvillar.

2002 : Septfonds.

Acceuil | Site Map | Hameau la Mayounelle 82250 Laguepie | 05.63.65.94.06 | citrus(à)citrus.asso.fr